Zarządzaj zgodą

Polityka plików cookie

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies

Blog

W Jump analizujemy rynek i dbamy o to, żeby być na bieżąco z każdym trendem czy nowinką technologiczną. Jeśli też chcesz wiedzieć, co w trawie piszczy, zacznij od naszego bloga - wyłożymy Ci wszystkie branżowe zawiłości jak na tacy!

Czyli co w trawie piszczy?

Co nowego w social mediach? Testy Instagrama i połączenie komunikatorów

Czerwiec przyniósł kilka informacji o zmianach i nowościach, których możemy niebawem doświadczyć przede wszystkim na Instagramie. Choć jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zmiany odczujemy także w Messengerze i WhatsAppie.   Połączenie komunikatorów Niektórzy użytkownicy Instagrama mogli niedawno zauważyć nową funkcjonalność w swoich aplikacjach. W menu pojawiła im się opcja „Połącz Messenger z Instagramem”. Jak […]

Czytaj całość

Ekonomia behawioralna – jak budować komunikację marketingową w odniesieniu do modelu Daniela Kahnemana?

Myślenie szybkie i wolne – choć jeszcze 50 lat temu eksperci nie widzieli wpływu tych zjawisk na nasze wybory ekonomiczne i zakupowe, dzisiaj oddziaływanie na te procesy stanowi podstawę udanego marketingu. Jakie pułapki zastawia nasz umysł i jak dopasować do nich komunikację marketingową, aby była skuteczna?   Ludzkie upodobania nie są stałe „W świetle teorii […]

Czytaj całość

Jak zbudować dużą społeczność w social mediach i czerpać z niej korzyści?

Z biznesowego punktu widzenia wielkość zwykle ma znaczenie. Widać to szczególnie na Facebooku – duża liczba fanów w tym serwisie często przynosi wiele korzyści – i to nie tylko czysto sprzedażowych. Dlaczego warto zadbać o budowę dużej grupy fanów w social mediach i od czego zacząć?   Jakie są korzyści z dużej liczby fanów w […]

Czytaj całość

Płatne kampanie na Facebooku – dlaczego warto?

Internetowi twórcy znają to aż za dobrze – godziny pracy poświęcone na przygotowanie contentu, stworzenie grafik i pieczołowite umieszczenie tego wszystkiego na swoim fanpage’u. Wiele trudu włożonego w pracę, duże nadzieje na zasięg, który sprawi, że jej efekty zobaczą tysiące osób i… duże rozczarowanie. Z pomocą przychodzą płatne kampanie na Facebooku. Dlaczego warto z nich […]

Czytaj całość

Identyfikacja wizualna – jak sprawić, żeby Twój brand się wyróżniał?

Rozpoznawalność – o tym marzy każda marka, a może i nawet każdy człowiek, a już na pewno każda agencja kreatywna 😉 Aby identyfikacja wizualna przynosiła odpowiednie efekty musi być wnikliwie przemyślana i profesjonalnie opracowana. Powinna być również zgodna z charakterem marki i jej produktów, bo żadna nawet najbardziej spektakularna kreacja nie obroni się w zderzeniu […]

Czytaj całość

Skuteczna reklama – zbiór dobrych praktyk

Kreacja reklamowa może być ładna, brzydka, kolorowa, czarno-biała, dynamiczna, statyczna – może być. Ale musi być skuteczna.   Kreacja reklamowa – co to? Kreacje reklamowe to krótko mówiąc przekazy reklamowe w formie graficznej lub video. Mogą mieć charakter wizerunkowy lub czysto sprzedażowy. Łączy je wspólny cel – skuteczność. A przynajmniej powinien je łączyć. Omawiając skuteczność […]

Czytaj całość