Zarządzaj zgodą

Polityka plików cookie

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies

Blog

W Jump analizujemy rynek i dbamy o to, żeby być na bieżąco z każdym trendem czy nowinką technologiczną. Jeśli też chcesz wiedzieć, co w trawie piszczy, zacznij od naszego bloga - wyłożymy Ci wszystkie branżowe zawiłości jak na tacy!

Czyli co w trawie piszczy?

Social media – jak zachęcić swoich fanów do dyskusji?

Nie od wczoraj wiadomo, że kluczem do sukcesu profilu firmowego na Facebooku jest zbudowanie odpowiedniego zaangażowania. Wbrew przekonaniu, że najważniejsze są same reakcje, algorytmy tego serwisu promują dzisiaj te posty, pod którymi nawiązała się długa dyskusja. Jak zatem zaangażować fanów na swoim fanpage’u? Oto kilka kroków.   Zaoferuj dobry content To absolutna podstawa. Żeby zachęcić […]

Czytaj całość

Facebook, Instagram i nie tylko – jak dobrze wejść w social media?

Świat social mediów jest bardziej rozbudowany niż może wydawać się na pierwszy rzut oka. Już sam wybór platform, z których można korzystać może być całkiem dużym wyzwaniem dla osób niezaznajomionych z temat. A co dopiero poznanie wszystkich panujących na nich zasad i odpowiednia komunikacja! Z pomocą powinien przyjść ten krótki przewodnik po najważniejszych serwisach social […]

Czytaj całość

Social media – jakie trendy będą panować w 2020 roku?

Trendy w social media zmieniają się niemal z prędkością światła. I teoretycznie są bardzo podatne na wydarzenia ze świata. Czy zatem pandemia koronawirusa wpłynęła na nasze przewidywania, co do tego, co będzie popularne w 2020 roku? Wbrew pozorom – nie do końca!  Oto lista trendów, które mimo wszystko powinny w tym roku być widoczne w […]

Czytaj całość

Jak tworzyć teksty zoptymalizowane pod SEO?

Z jednej strony ciągle powtarzamy jacy to my jesteśmy kreatywni, więc co agencja kreatywna ma wspólnego z SEO, a tym bardziej co ma mądrego do powiedzenia w tym temacie? A to, że przy okazji naszej wibrującej kreatywności zawsze dodajemy, że ogranicza nas jedynie dobrze przemyślana strategia. A opracowywana strategia często obejmuje właśnie SEO, więc nawet, […]

Czytaj całość

Content marketing – dlaczego jest taki ważny w obecnych czasach?

Dobra reklama, chwytliwy przekaz, intrygujące hasło – czasem to nie wystarcza i trzeba sięgnąć głębiej, pokazać się szerzej, kojarzyć się lepiej. Ale jak to zrobić? Wykorzystując content marketing. Dowiedz się, jakie możliwości ta metoda może zaoferować Twojej marce.   Po pierwsze – czym nie jest content marketing? Przede wszystkim nie można mylić content marketingu z […]

Czytaj całość

Brand hero – dlaczego warto mieć bohatera marki?

Imprezowy miś, oponiasty Bibendum, fioletowa krowa, różowa świnka, żubr gotowy do akcji, rozmowna margaryna, czy też Mały ale „wielki” Głód – znasz marki, które reprezentuje każda z wymienionych postaci? Pewnie, że tak i to właśnie dowód na to, jaką wartość stanowi dobrze opracowany brand hero. Sprawdź, czy przypadkiem Twoja marka nie potrzebuje super bohatera.   […]

Czytaj całość