Zarządzaj zgodą

Polityka plików cookie

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies

Blog

W Jump analizujemy rynek i dbamy o to, żeby być na bieżąco z każdym trendem czy nowinką technologiczną. Jeśli też chcesz wiedzieć, co w trawie piszczy, zacznij od naszego bloga - wyłożymy Ci wszystkie branżowe zawiłości jak na tacy!

Czyli co w trawie piszczy?

Czy Chaty GPT mogą Odciążyć Branżę Marketingową? Wady i Zalety Współpracy ze Sztuczną Inteligencją w Tworzeniu Treści dla Agencji Reklamowych

Agencje kreatywne od dawna szukają innowacyjnych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów i skutecznego promowania produktów oraz usług. W erze cyfrowej i rosnącej konkurencji możliwość wykorzystania zaawansowanych narzędzi technologicznych staje się kluczowa. Jednym z narzędzi, które zdobyło popularność w branży reklamowej, jest sztuczna inteligencja, a w tym Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer). W tym artykule przyjrzymy […]

Czytaj całość

Najczęstsze błędy w tworzeniu strony internetowej. Jak ich uniknąć i wybrać dobrego wykonawcę.

Najczęstsze błędy w tworzeniu strony internetowej.  Jak ich uniknąć i wybrać dobrego wykonawcę. Najczęstsze błędy podczas tworzenia strony internetowej. Przy tworzeniu nowej strony internetowej, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, od projektu aż po funkcjonalność. Wiele zależy od zbudowania strony internetowej, która będzie nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także przyjazna dla użytkownika i skuteczna w […]

Czytaj całość

Jak napisać dobry brief?

Jeśli prowadzisz swój biznes, prędzej czy później, staniesz przed koniecznością napisania briefu. Dlaczego? Ponieważ na pewnym etapie rozwoju firmy będziesz potrzebować wsparcia profesjonalnej agencji marketingowej czy reklamowej. Właśnie wtedy przyda ci się dokument, w którym opiszesz swoje wszelkie wymagania co do projektu, czyli właśni breif. Brief – co w nim zawrzeć? Wiesz już, że brief […]

Czytaj całość

Konkursy w social mediach – wszystko o czym musisz wiedzieć, zanim zorganizujesz.

Każdemu specjaliście od social mediów przyjdzie, prędzej czy później, zmierzyć się z przeprowadzeniem konkursu w social mediach. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to banalnie proste – wymyślasz zadanie oraz nagrody i publikujesz post. Nic bardziej mylnego! Organizacja konkursu wymaga odpowiedniego i rzetelnego przygotowania, a bardzo często trzeba zmierzyć się także z szeregiem […]

Czytaj całość

Influencer marketing pod okiem UOKiK

Na przestrzeni ostatnich miesięcy media hucznie reagowały na informację odnośnie wszczęcia postępowania przez UOKiK w związku z treściami sponsorowanymi, które były publikowane w mediach społecznościowych, a które nie były oznaczone jako reklama. Jak te zmiany wpłyną na influencer marketing? Ogłoszenie Prezesa UOKiK Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił podjąć działania mające na celu uporządkowanie […]

Czytaj całość

Słowa kluczowe – dlaczego są takie ważne i jak je dobierać?

Tak jak na maturze, tak i w życiu zawodowym, czasami musimy działać „pod klucz”. Arkusze maturalne oraz wyszukiwarka Google mają przynajmniej jedną cechę wspólną i są nią właśnie słowa kluczowe. Od ich doboru zależy skuteczność i efektywność wykonanej przez nas pracy. Dlaczego słowa kluczowe są tak ważne? Słowa kluczowe, w kontekście analizy Google, to wszystkie […]

Czytaj całość