Zarządzaj zgodą

Polityka plików cookie

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies

Blog

W Jump analizujemy rynek i dbamy o to, żeby być na bieżąco z każdym trendem czy nowinką technologiczną. Jeśli też chcesz wiedzieć, co w trawie piszczy, zacznij od naszego bloga - wyłożymy Ci wszystkie branżowe zawiłości jak na tacy!

Czyli co w trawie piszczy?

Język korzyści w copywritingu

Język korzyści — czyli jaki? W dzisiejszym świecie, w którym informacje bombardują nas ze wszystkich stron, umiejętność przyciągnięcia uwagi potencjalnego odbiorcy/klienta stała się kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej. W tym kontekście język korzyści w copywritingu staje się nieodzownym narzędziem, umożliwiającym wyraźne komunikowanie wartości produktu lub usługi dla klienta. Czym tak właściwie jest język korzyści? To […]

Czytaj całość

Nowa aplikacja od Instagrama. Czy Threads zastąpi aplikację X?

W świecie pełnym szybkich zmian i stale rozwijających się technologii Instagram będący jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych nieustannie stara się dostarczać użytkownikom nowych narzędzi do komunikacji i dzielenia się treściami. Jedną z najnowszych propozycji, która zyskała uznanie użytkowników na całym świecie, jest aplikacja Threads. Threads to aplikacja stworzona przez Instagrama, która skupia się na dzieleniu […]

Czytaj całość

Wyższy poziom copywritingu, czyli topowe narzędzia AI

W erze cyfrowej, umiejętność szybkiego i efektywnego tworzenia treści jest kluczowym elementem sukcesu dla każdej agencji marketingowej. Dzięki rosnącej liczbie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, proces ten stał się bardziej innowacyjny i efektywny niż kiedykolwiek wcześniej. Zapewne już doskonale znany jest Wam ChatGPT, który zapoczątkował erę AI w copy szybko zyskując sympatyków. Jednak w tym […]

Czytaj całość

Prawdziwa wojna czy zaplanowane działanie marketingowe?

Runda pierwsza: kość niezgody Ostatnie tygodnie przyniosły intensywną rywalizację między dwoma gigantami handlu detalicznego w Polsce. Obydwie sieci wszystkimi siłami chcą udowodnić, że to właśnie one są najtańsze. O ile jesteśmy przyzwyczajeni do przekonywania nas, że to właśnie w tym sklepie jest najtaniej, o tyle bezpośrednie wytykanie wyższych cen u konkurencji to już dosyć rzadkie […]

Czytaj całość

5 Skutecznych sposobów na zdobycie nowych Klientów za pomocą Kampanii w Social Mediach – Agencja Jump w akcji

Kluczowym elementem sukcesu na obecnym rynku, stało się zaznaczanie swojej obecności w social media. Dla firm pragnących rozwinąć skrzydła i zdobyć nowych klientów, kampanie na platformach społecznościowych to potężne narzędzie. Jeśli szukasz skutecznych sposobów na zwiększenie widoczności Twojej marki i pozyskanie nowych klientów, to jesteś we właściwym miejscu. Agencja Jump, jest gotowa pomóc Ci w […]

Czytaj całość

Koniec giga Influencerów?

Z kim warto współpracować w 2024 roku. W ostatnich kilku latach Influencer Marketing odgrywał kluczową rolę w strategiach reklamowych firm. Wydaje się, że w 2023 roku doszło w końcu do przesilenia. Przez stale zwiększający się zalew mediów społecznościowych publikacjami, w których palce maczają marki, konsumenci coraz częściej tracą zaufanie do znanych i zasięgowych Influencerów. Wielu […]

Czytaj całość